close
The Keys to Your Heart
You are attracted to those who are unbridled, untrammeled, and free.

In love, you feel the most alive when things are straight-forward, and you're told that you're loved.

You'd like to your lover to think you are optimistic and happy.

You would be forced to break up with someone who was emotional, moody, and difficult to please.

Your ideal relationship is lasting. You want a relationship that looks to the future... one you can grow with.

Your risk of cheating is zero. You care about society and morality. You would never break a commitment.

You think of marriage as something that will confine you. You are afraid of marriage.

In this moment, you think of love as something you thirst for. You'll do anything for love, but you won't fall for it easily.

What Are The Keys To Your Heart?這個小測驗還蠻好玩的!
我覺得..發明這種沒有考據的心理測驗的人..其實很厲害!
要很有創意..也要能夠把生活中很多面向給串連在一起..
也許..可以說他很會扯..但也真的扯的很讓人相信..
真不知道是因為自己太愚昧..又或者這一堆我以為沒有信效度的東西是對的..
可不能否認..心理測驗這種遊戲很大眾化..接受度也很高..
實施起來..要比墨漬和畫人測驗容易太多了!
我想..人都是急於了解自己的..有時候好像很清楚自己..
可是..也總是對別人怎麼看自己感到很好奇..
如果說..一個人真的能夠用心理測驗來判讀..那生命會不會開始顯得不有趣呢?
我的答案是肯定的..不過..人其實是很難被看透的!

說這些有的沒的..不過只是空堂沒事玩玩遊戲後發個牢騷而已..
其實..還玩了很多個小測驗..(這女人真閒..)
這個測驗..我覺得說的蠻像我的..所以貼一下結果..
尤其是最後一段描述..真是眼中的自己..
我開始在想..每次玩這種小遊戲..是不是在尋求情感認同?
也許..真的是吧!?
arrow
arrow
    全站熱搜

    yitingpeng 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()